Бортова передача, передній міст і ін.

Запчастини для бортової передачі і переднього моста тракторів моделей Т-16 і Т-25

Болти, валики, втулки, гайки, гідроциліндри, диски, картери, клини, кільця, корпуси, кронштейни, кришки, мости, муфти, насоси, осі, пальці, передачі, подушки, полики, піввісь, приводи, прокладки, пружини, рами, ремонтні комплекти, рукави, важелі, сектори, сошки, стакани, маточини, тяги, шайби, шестірні, шланги, щитки...


ᐉ Бортова передача, передній міст і ін. від Мотор-Агро

Запчастини на бортову передачу, рульове управління і передній міст для тракторів моделей Т-16, Т-25Ф і Т-25

Передній міст забезпечує опору передньої частини рами, а також забезпечує разом трапецією повороту керма повороту напрямок коліс. За допомогою шарнірного з'єднання переднього моста, включаючи вісь і раму, відбувається хитання балансуючого пристрою по перпендикулярній осі шасі вертикальній площині, даючи можливість пристосування передніх коліс до нерівній грунті незалежно від положення задніх коліс агрегату.

Балансувальне пристрій складається з балансира і двох знаходяться в ньому корпусів поворотних кулаків. На поверхні балансира є позначки для установки домкрата. Вісь хитання встановлена ​​в отвір кронштейна і клином виключає радіальні і осьові зміщення. Втулки осі гойдання розташовані всередині переднього бруса рами. У трубу балансира переднього моста з обох сторін вставлені корпуси поворотних кулаків. Маточина переднього колеса обертається на осі 2-х роликових конічних підшипників, зафіксованих корончатой ​​гайкою.

Передній міст Т-25 включає в себе поперечний балансир, поворотних кулаків з осями, маточин передніх коліс , важелі, а також тяги рульової трапеції. Ось переднього кронштейна напіврами також є віссю гойдання моста. Через шарнірного з'єднання міст з передніми колесами пристосовується до нерівностей грунту і не залежить від положення остова агрегату і задніх коліс. Фіксацію положення кулаків виробляють за допомогою штифтів, в отворі балансиров і куркулів. На кожному кулаці є 4 отвори, що дозволяють регулювати колії передніх коліс. У виступаючої похилій частині поворотного кулака є впресовані втулки з обертається в них віссю.

Рульове управління T-16 гідрооб'ємне, в ньому немає механічного зв'язку між рульовим колесом і керуючими колесами моста. Гідросистема РУ включає шестерневий насос, насос-дозатор, гідроциліндр двосторонньої дії, бак і мастилопроводи. Механізм приводу передає обертання від рульового колеса на хвостовик насоса-дозатора. Масло которо нагнітає НШ подається на насос-дозатор, який з обертанням рульового колеса в будь-яку зі сторін подає певну кількість масла в штокову і безштокові порожнину ГЦ. Зміщуючись, шток ГЦ поворотним важелем діє на напрямку колеса. При вимкненому дизелі або повністю відключеному зчепленні насос-дозатор переходить на ручний режим, в умові якого зусилля на рульове колесо і кількість його оборотів ростуть, але слід пам'ятати, що використовують його лише для коротких переїздів.

Фільтрувати
Виробники / Колекції
розгорнути список згорнути список
Фільтр
Консультації та замовлення

м. Харків, вул. Автогенна, 12а

з 830 до 1700

sbyt@motor-agro.com.ua

+38 050 300 00 19

+38 067 572 17 11

+38 057 714 65 14


Не знайшли потрібну запчастину для трактора, комбайна, спецтехніки або обладнання?

Просто зателефонуйте фахівцям МОТОР-АГРО за вказаними на цьому сайті телефонами - допоможемо

Товар додано до порівняння