КПП, диференціал

Запчастини для КПП і диференціала тракторів моделей Т-16 і Т-25

Боковини, болти, вали, валики, вінці, вилки, втулки, гнізда, диференціали, ковпаки, кільця, корпусу, КПП, кришки, механізми, муфти, обойми, осі, педалі, пластини, приводи, важелі, сателіти, склянки, сухарі, шайби, шестірні...


ᐉ Запчастини для КПП та диференціалу від Мотор-Агро

Запчастини на КПП, диференціал для трактора моделей Т-16, Т-25Ф, Т-25

КПП Т-16 являє собою сім передач переднього ходу і одну заднього. Вали знаходяться поперек поздовжньої осі шасі, через що і знижений поздовжній розмір, і є можливість передачі обертання на диференціал за допомогою циліндричних шестерень.

момент, що Крутить передається через шестерню конічного вала головного зчеплення на ведену шестерню встановлену на шліци кінця первинного валу КПП. На первинному валу ще стоять рухливі блоки шестерень 2-ий і 3-ій передачі, 5-ої і 6-ої передач і нерухома шестерня 4-ої передачі. ВШ 1-ої передачі встановлена ​​шпонке (призм.) І постійно зчеплена з шестернею блоку заднього ходу.

В нерухомому стані на вторинному валу розташовані блоки шестерень 5-ої і 6-ої передачі, диференціал і 2-ий передачі, третьої передачі; рухомо встановлені шестерні 4-ої передачі і заднього ходу, першої і уповільнює передачі. Внизу корпусу трансмісії на кулькових підшипниках встановлена ​​шестерні заднього ходу і додаткової передачі. На осі також варто блок шестерень заднього ходу. Шестерня сповільненій передачі, виробленої з віссю блоку і знаходиться в постійній зчепленні з проміжною шестірнею.

Диференціал Т-16 потрібен щоб для забезпечувати незалежне обертання ведучих коліс з різними швидкостями під час поворотів і руху по нерівностях. Складається з двох сателітів встановлених на вісь, 2-х конічних напівосьових шестерень на шліцьових кінцях півосей, корпусу з кришкою. Сферичні шайби з латуні стоять між корпусом і сателітами. На корпус диференціала встановлено вінець шестерні диференціала. Обертається він на двох кулькових підшипниках. Підшипник ліворуч установлений в корпус ДП, підшипник справа стоїть в склянці. У разі руху по прямій і в умовах рівного опір руху ведучих коліс агрегату корпус диференціала разом з півосями обертається одним цілим. Рівна кутова швидкість обох піввісь виходить шляхом заклинювання сателітами конічних напівосьових шестерень.

Рух по вологій або слабо зв'язаної поверхні дає знижену прохідність через диференціала. Коли одне колесо потрапляє на ділянку з невеликими зчіпними властивостями, є можливість підвищення прохідності шляхом блокування диференціала. При цьому жорстке з'єднання піввісь обертає їх разом, даючи тим самим шасі долати складні ділянки за допомогою зчіпних властивостей другого ведучого колеса.

Механізм блокування складається з переміщається по шліцьовим канавках правої півосі кулачковою муфти, вилки блокування диференціала, штока, пружини напр. втулки, важеля штока і осі разом з педаллю. Ось знаходиться на кришці блокування диференціала закріпленої безпосередньо на кришці корпусу ДП. Натискаючи на педаль важіль піднімається шток і при цьому стискає пружину. Палець вилки блокування зміщується зі штоком вгору викликаючи поворот вилки на осях кочення знаходяться в припливах склянок підшипників. У цьому випадку нижні кінці вилок і сухарями рухаються у напрямку до диференціалу до моменту повного входу кулачків муфти в западини кришки корпусу диференціала. Напівосі при цьому з'єднані жорстко. Закінчивши пробуксовку педаль потрібно відпустити. В цьому випадку муфта повертається в нормальне положення автоматично і відбувається роз'єднання піввісь.

Фільтрувати
Виробники / Колекції
розгорнути список згорнути список
Фільтр
Консультації та замовлення

м. Харків, вул. Автогенна, 12а

з 830 до 1700

sbyt@motor-agro.com.ua

+38 050 300 00 19

+38 067 572 17 11

+38 057 714 65 14


Не знайшли потрібну запчастину для трактора, комбайна, спецтехніки або обладнання?

Просто зателефонуйте фахівцям МОТОР-АГРО за вказаними на цьому сайті телефонами - допоможемо

Товар додано до порівняння