Полурама, передня вісь, рульове управління

Запчастини для напіврами, передній осі, рульового управління тракторів ЮМЗ-6

Болти, вали, валики, втулки, гайки, гидрооборудование, гідроциліндри, ГУР, кардани, клини, колеса зубчасті, колонки рульові, кільця ущільнювальні, кронштейни, кришки, лонжерони, наконечники, обойми, осі, опалювачі, пальці, піввісь, рамки, ремкомплекти, важелі, сальники, сектори, сошки, стакани, маточини, гальма, труби, тяги, ущільнювачі, фіксатори, цапфи, черв'яки, шайби...


ᐉ Полурама, передня вісь, рульове управління від Мотор-Агро

Запчастини на напіврами, передня вісь, рульове управління для трактора ЮМЗ-6

Передня вісь це розгойдується лита трубчаста балка з розрізними кінцями. Крізь припливи балка з'єднана крізь вісь хитання з вушками на передньому брусі остова. Від осьових зсувів і провертання вісь хитання фіксують болтом розташованому на передньому брусі. В обох кінцях балки знаходяться висувні кулаки, що включають в себе кронштейн з трубами звареними між собою. У трубі є 6 отворів для фіксатора з кроком 50мм. Всі положення кулака збігаються з різними коліями напрямних коліс агрегатів.

На кронштейні висувного кулака на кульковому підшипнику і 2-х втулках встановлена ​​цапфа поворотна разом з впрессованной полуосью переднього колеса. Порожнини підшипника і втулок внизу ущільнені гумовими кільцями, а вгорі гумовим кільцем і повстяним сальником. На поворотних цапфах вгорі на шліцах стоять поворотні важелі. Важелі шарнірним способом скріплені крізь поперечні і штовхають тяги з центральним важелем, закріпленому на рульовій важіль. Даний важіль пов'язаний крізь поздовжню тягу з рульовим керуванням і обертається на двох втулках розміщених в припливі балки. Довжина штовхає і рульової тяги регульовані. Кут повороту напрямних коліс агрегатів обмежується кутом повороту рульового важеля упирається на поворотах в припливи балок осі.

Шарніри наконечників штовхає і поперечної тяги виконані однаково. Кульовий палець шарніра крутиться в поліамідних і гумовому вкладишах. Вкладиші притискаються регулювальної пробкою до голівці пальця. Палець шарніра рульової поздовжньої тяги обертається у вкладишах зі сталі, які притиснуті пружиною, підгорнутим пробкою регулювальної, до голівки пальця. Пружини в голівках тяги знаходяться відносить. кульових пальців так, щоб зусилля, що діють на тягу, передаються тільки по одній пружині. Сжим пружини обмежують за допомогою упору, забезпечуючи тим самим її захист від поломок під час сильних поштовхів.

напіврами ЮМЗ трактора ЮМЗ-6

Представлена ​​двома швелерами, скріплених між собою за допомогою переднього бруса . Попереду дизель Д-65 монтують на брус напіврами шарнірної опорою, а ззаду - крізь картер маховика з'єднаний з корпусом зчеплення.

Рульове управління (РУ) трактора ЮМЗ-6

Складається з рульового механізму з гідропідсилювачем, колонки з рульовим колесом, поздовжньої тяги і рульової трапеції передньої осі.
Рульовий механізм виконаний у вигляді черв'ячного редуктора взаємодіє з гідроциліндром і розподільником.

Справність гідросистем рульового управління перевіряється визначаючи тиск розвивається насосом, потім з'ясовують причини витоків масла в розподільнику і силовому циліндрі і регулюють охоронить. клапан.

Фільтрувати
Виробники / Колекції
розгорнути список згорнути список
Фільтр
Консультації та замовлення

м. Харків, вул. Автогенна, 12а

з 830 до 1700

sbyt@motor-agro.com.ua

+38 050 300 00 19

+38 067 572 17 11

+38 057 714 65 14


Не знайшли потрібну запчастину для трактора, комбайна, спецтехніки або обладнання?

Просто зателефонуйте фахівцям МОТОР-АГРО за вказаними на цьому сайті телефонами - допоможемо

Товар додано до порівняння